Partner Advisor

Vaste aanstelling
Afdeling:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Werkervaring:
Minstens 2 jaar
Ervaring:
Hoger Onderwijs van het korte type
Referentie:
BNP019029
Missies:

Arval biedt een kwalitatieve dienstverlening aan haar klanten in 29 landen met de hulp van meer dan 7000 medewerkers. Het totale wereldwijde wagenpark van Arval omvat 1.300.000 wagens. Arval is één van de oprichters van de Element-Arval Global Alliance, de langst bestaande strategische alliantie in de markt op het gebied van wagenparkbeheer en wereldleider met 3 miljoen voertuigen in 50 landen. Binnen BNP Paribas, behoort Arval tot de kernactiviteiten van Corporate Banking.

Om zijn positie in het KMO en B2C segment te versterken heeft Arval Groep enkele jaren geleden in België het departement Retail (vroeger: SME Solutions) in het leven geroepen.

Om deze segmenten te benaderen, beschikken we over drie sales kanalen:

  • via het netwerk van de BNPPF groep

  • via partners: invoerders, makelaars, dealers, …

  • direct sales: via internet.

Ter versterking van ons Retail team zijn we op zoek naar een Partner Advisor om het sales kanaal via onze partners te versterken.

 

Wat doe je:

Hieronder een greep uit het takenpakket:

  • Je bent de contactpersoon voor onze partners.

  • Je bent verantwoordelijk voor een heldere, eenduidige uitleg van onze operationele leasing solutions naar onze partners.

  • Je beantwoordt inkomende telefoons, e-mails en Webdealer-aanvragen (offertetool voor de concessiehouder) en je verwerkt de aanvragen van de partners en klanten.

  • Je valideert de juistheid van de informatie die door de verkoper wordt gegeven om zo een grondige en betrouwbare kennis te verwerven van de behoeften van zijn cliënteel.

  • Je voert kredietcontroles uit.

  • Je bent verantwoordelijk voor een correcte en efficiënte uitvoering van heel wat administratieve taken die onder je verantwoordelijkheid vallen (contract opstellen & versturen, …..).

  • Je staat in voor de opvolging en plaatsing van de marketingcampagnes in jouw klanten-/concessieperimeter en draagt bij tot het succes ervan.

  • Je volgt de status van de meldingen op: kilometerafwijkingen, wagenparkoverzichten.

  • Je voert verschillende rapporteringen uit.

Wie ben je:
  • Je werkt gestructureerd en efficiënt.

  • Je bent flexibel en kan goed prioriteiten stellen.

  • Je kan goed omgaan met stress in een veranderende omgeving.

  • Je hebt commerciële flair en houd van (telefonische) klantencontacten

  • Je bent een kei in administratie en kan goed zelfstandig werken.

  • Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht in verbetering hiervan.

  • Je hebt een uitstekende kennis van het MS office pakket.

  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands als Frans, zowel mondeling als schriftelijk.

  • Je bent een team player.
  • Je denkt en werkt klantgericht.

Wat bieden wij jou:

  • Een uitdagende en gevarieerde functie in een groeiende, dynamische werkomgeving met een teamgerichte sfeer

  • De kans om je carrière verder uit te bouwen bij de nummer 1 leasemaatschappij van België

  • Een aantrekkelijk vast salaris met een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen (32 vakantiedagen, maaltijd- en ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, cash for car mogelijkheid, fietsvergoeding, collectieve bonus,…)

  • Een ruim aanbod aan opleidingsmogelijkheden

  • Een gloednieuw gebouw met een aangename werkomgeving

  • Flexibele werktijden & mogelijkheid tot thuiswerk

  • Naast werk is er ook tijd voor fun! Zo is er elke donderdag een drink met de collega’s. Daarnaast worden er regelmatig uitstapjes/events georganiseerd.

Recruteringsproces

Kandidatuur

.

Preselectie

.

Behandeling

.

Reactie!

.