Home > Uw contract

Uw contract

Wat met het onderhoud aan het einde van mijn contract?

Wanneer uw wagen het einde van het contract nadert (de laatste 60 dagen) en bij de garage wordt aangeboden voor het laatste onderhoud, dan zullen de uit te voeren werken op maat bepaald worden. Hierbij wordt steeds de hoogste prioriteit aan uw veiligheid en comfort gegeven en ook op technisch vlak worden er geen risico’s genomen. Bijgevolg kan u met een gerust gemoed de laatste kilometers van het contract volmaken.

Indien u bijkomende informatie wenst, kan u contact met ons opnemen.

> Bel Arval Driver Care op 02 240 01 88

Welke werkzaamheden zijn niet voorzien in mijn contract?

Bepaalde werkzaamheden zijn niet voorzien in uw contract en worden bijgevolg niet goedgekeurd wanneer uw garage deze aanvraagt aan Arval. Indien gewenst kan u dit wel op eigen kosten laten uitvoeren. Hieronder kan u een lijst met de meest voorkomende zaken raadplegen die niet voorzien zijn in het contract:

  • Update van de kaarten in uw gps
  • Vervanging van vloermatten
  • Haal- en brengservice naar de technische keuring door de garage
  • Poetsen van de wagen
  • Aankoop van een laadkabel


Indien u bijkomende informatie wenst, kan u contact met ons opnemen.

> Bel Arval Driver Care op 02 240 01 88

Welke werkzaamheden worden niet gedekt door mijn contract?

Bepaalde noodzakelijke werkzaamheden worden niet gedekt door uw contract. Bijgevolg zijn wij genoodzaakt om deze in rekening te brengen bij uw werkgever. Hieronder kan u een lijst met de meest voorkomende zaken raadplegen die niet gedekt zijn door het contract:

  • Herstelling na het tanken van een foute brandstof
  • Schade door het niet tijdig en/of correct bijvullen van de vloeistoffen van de wagen
  • Kosten voor het resetten van het AdBlue-systeem omdat er te lang werd gereden alvorens het systeem bij te vullen.


Indien u bijkomende informatie wenst, kan u contact met ons opnemen.

> Bel Arval Driver Care op 02 240 01 88