Inside Account Manager BNPPF

Standaard
Afdeling:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Werkervaring:
Minstens 3 jaar
Ervaring:
Bachelor of equivalent (>= 3 jaar)
Referentie:
BNP023997
Missies:

Arval werd opgericht in 1989 en maakt deel uit van de BNP Paribas Group. We bieden al 30 jaar klanten en bestuurders de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag én morgen. Elke dag zetten meer dan 7.500 medewerkers in 30 landen zich in om de trajecten en reizen van onze klanten zo naadloos en duurzaam mogelijk te maken; ongeacht het segment waarin ze actief zijn van multinationals tot zelfstandigen en particulieren, ongeacht de mobiliteitsoplossing die ze nodig hebben en ongeacht de levensfase waarin ze zich bevinden. Ook houden we steeds de evoluties in de maatschappij op het vlak van mobiliteit nauwlettend in de gaten; nieuwe technologieën, elektrificatie van wagenparken, strengere regelgeving, rol van de auto in steden, evolutie van eigendom naar gebruik, opkomst van een circulaire economie, nood aan milieubescherming, enzovoorts. “

Onze (leef)wereld verandert razendsnel. En Arval … verandert mee. Wij bieden onze klanten eenvoudige, vlotte en complete mobiliteitsoplossingen die perfect aansluiten op hun behoeften, want onze rol gaat veel verder dan louter operationele leasing. En deze oplossingen, onze producten en diensten, zouden niet bestaan zonder de belangrijkste factor: onze medewerkers.

We kijken nog meer naar de wereld van morgen en zetten ons in voor de toekomst. Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis. En jouw tijd bij Arval wordt ongetwijfeld één van de mooiste reizen die je maakt. Werken bij Arval betekent continu in beweging zijn. Het betekent je talenten optimaal inzetten en jezelf blijven ontwikkelen. 

Ter versterking van ons sales team zijn wij op zoek naar een inside account manager BNPPF. Sta jij graag in contact met onze kant BNP Paribas/Fortis  via telefoon en e-mail. Ben jij graag de coördinator tussen de interne experten en de klant? Dan is dit jouw volgende uitdaging.

Wat doe je?

Je komt terecht in een team van enthousiaste sales collega’s die een zeer breed takenpakket vervullen. Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen en in stand houden van een uitstekende relatie met onze grootste klant en moederbedrijf BNP Paribas Fortis en haar filialen. Je zorgt samen met een team van 11 andere accountmanagers voor het volledige fleet management proces van BNP (10.000 wagens). Startend bij het informeren van bestuurders over de offerte, bestelling, aflevering en volledige opvolging eens de wagens op de baan zijn. Dankzij je pro activiteit en commerciële benadering win je het vertrouwen van je klanten/bestuurders en bouw je met hen een echte partnership op. De kern van deze functie ligt echt op het beheer van goede relaties met jouw gesprekspartners. Je hebt telefonisch en per e-mail contact met bestuurders en beantwoordt hun vragen op een dienstverlenende, adviserende en collegiale manier. Je communiceert ook rechtstreeks met alle huidige leveranciers van BNPPF.

Je volgt de bestuurders op in het keuzetraject voor hun nieuwe wagen en adviseert hen over het juiste voertuig voor elke specifieke situatie, zowel functioneel als fiscaal. Je volgt de gemaakte offertes proactief op en doet er alles aan om de klantentevredenheid en het rendement te verhogen. De uitdaging van de functie zit ook in de organisatie en efficiëntie van het werk dat je uitvoert.

Je denkt mee met het team en de klant en werkt indien nodig oplossingen uit op maat. Je volgt lopende zaken op en verdedigt de dossiers van de klant bij de verschillende afdelingen waarmee je samenwerkt. Je kan hierbij altijd rekenen op actieve ondersteuning en coaching door ervaren collega’s.

Hieronder een greep uit het takenpakket van het team:

  • Het team is het eerste aanspreekpunt voor bestuurders en collega’s van de groep BNP.
  • Beheer van opstartingen (ongeveer 200 bestellingen/maand).
  • Beheer van de rijdende vloot bij Arval (ongeveer 10.000 wagens).
  • Beheer van de pool cars en einde contracten via Macadam.
  • Beheer van de brandstof passen.
  • Beheer van opstartingen voor bike lease.
  • Beheer van alles wat te maken heeft met elektrische voertuigen, laadstations, enz.
  • Beheer van nieuwe projecten (zoals: e-mobility, car sharing, short term…).

Wie ben je?

  • Je hebt al wat ervaring binnen een commerciële binnendienst of staat te springen om die ervaring op te doen.
  • Je kijkt uit naar een stabiele functie die je dagelijks voldoende variatie en uitdagingen biedt om het ook op lange termijn spannend te houden.
  • Je hebt een dynamische en klant-servicegerichte attitude en kan autonoom en gestructureerd werken.
  • Je bent een kei in administratie.
  • Flexibiliteit, open geest, positieve en kritische ingesteldheid, collegialiteit en klantenfocus zijn aangeboren talenten.
  • Je bent goed tweetalig (Nederlands/Frans) en hebt een goede kennis van het Engels.
  • Als je een hoger of universitair diploma op zak hebt, is dat fijn, maar jouw passie en teamgerichte persoonlijkheid zijn minstens even belangrijk.
  • Affiniteit met auto’s, autofiscaliteit en vlootbeheer is een plus, maar geen noodzaak.
  • Je bent stressbestendig en kan oplossingsgericht handelen.
  • Je bent empathisch, kan je goed inleven in de situatie van een bestuurder en staat als eerste klaar om mensen met een glimlach verder te helpen.Je werkt accuraat en resultaatsgericht.

Wat kan Arval jou aanbieden naast jouw maandloon?

  • Een extra legaal pakket bestaande uit maaltijd- en ecocheques, uitgebreid verzekeringspakket incl. hospitalisatie, ambulante en dentale verzekering alsook groepsverzekering.
  • Respect voor werk / privé balans: 32 vakantiedagen, flexibele werkuren, thuiswerk na inloopperiode.
  • Mobiliteitsopties: salary for car, openbaar vervoer, plooifiets.
  • Opleiding en ontwikkeling: coaching op de werkvloer, opleidingen per functie alsook op basis van persoonlijk ontwikkelingsplan, taal- en competentietrainingen.
  • Work hard, play hard: wekelijkse drink, team bonus, collectieve bonus.