Operational reporting & process officer

Standaard
Afdeling:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Werkervaring:
Minstens 2 jaar
Ervaring:
Bachelor of equivalent (>= 3 jaar)
Referentie:
BNP024269
Missies:

Arval werd opgericht in 1989 en maakt deel uit van de BNP Paribas Group. We bieden al 30 jaar klanten en bestuurders de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag én morgen. Elke dag zetten meer dan 7500 medewerkers in 30 landen zich in om de trajecten en reizen van onze klanten zo naadloos en duurzaam mogelijk te maken; ongeacht het segment waarin ze actief zijn - van multinationals tot zelfstandigen en particulieren, ongeacht de mobiliteitsoplossing die ze nodig hebben en ongeacht de levensfase waarin ze zich bevinden. Ook houden we steeds de evoluties in de maatschappij op het vlak van mobiliteit nauwlettend in de gaten; nieuwe technologieën, elektrificatie van wagenparken, strengere regelgeving, rol van de auto in steden, evolutie van eigendom naar gebruik, opkomst van een circulaire economie, nood aan milieubescherming, enzovoorts. 

Onze (leef)wereld verandert razendsnel. En Arval… verandert mee. Wij bieden onze klanten eenvoudige, vlotte en complete mobiliteitsoplossingen die perfect aansluiten op hun behoeften, want onze rol gaat veel verder dan louter operationele leasing. En deze oplossingen, onze producten en diensten, zouden niet bestaan zonder de belangrijkste factor: onze medewerkers. 

We kijken nog meer naar de wereld van morgen en zetten ons in voor de toekomst. Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis. En jouw tijd bij Arval wordt ongetwijfeld één van de mooiste reizen die je maakt. Werken bij Arval betekent continu in beweging zijn. Het betekent je talenten optimaal inzetten en jezelf blijven ontwikkelen. Weet jij al wat je wilt bereiken? Wij helpen je graag. 

Functiebeschrijving

Binnen de afdeling Remarketing Service Office ben je verantwoordelijk voor:

-      de beheerscontrole van onze leveranciers,

-      het beheer van de algemene procedures. 

Je belangrijkste taken zijn: 

  • Ervoor zorgen dat alle operationele flows van de afdeling optimaal functioneren:
    • de rapportering en de controle van de operationele stromen (transport, opslag, inspectie) beheren in samenwerking met de andere leden van de afdeling;
    • nagaan of de contractuele procedures correct worden toegepast op de sites van de leveranciers.
  • De KPI's en de dashboards van de leveranciers opvolgen.
  • De maandelijkse facturatie van de leveranciers, het versturen van de nodige correcties en de opvolging door de leveranciers controleren.
  • Wanneer nodig deelnemen aan vergaderingen en de communicatie binnen de afdeling en extern met de verschillende leveranciers.
  • De kwaliteit garanderen van de verschillende IT-platformen voor operationeel beheer (intern, extern) in verband met het metier van de afdeling.
  • IT-ontwikkelingen voorstellen en opvolgen om het interne beheer van de afdeling te optimaliseren.
  • Helpen bij de uitwerking van de procedures en werkinstructies van het Remarketing Service Office.
  • Afhankelijk van de behoefte een netwerk van operationele onderaannemers (garage enz.) opzetten en/of eraan deelnemen voor de remarketingactiviteiten.
  • Je draagt bij tot het behalen van de KPI's van je afdeling.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelordiploma.
  • Je werkt resultaatgericht.
  • Je hebt een analytische geest.
  • Je hanteert een oplossingsgerichte aanpak.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je bent goed tweetalig en je hebt voldoende kennis van het Engels.
  • Je hebt een zeer goede kennis van Excel.

Wat bieden wij jou aan?

  • Je komt terecht op een team waar je samenwerkt met enthousiaste collega’s die actief bijdrage aan een excellente customer journey.
  • Een stabiele functie die je dagelijks voldoende variatie en uitdagingen biedt om het ook op lange termijn spannend te houden.
  • Tal van teamactiviteiten, georganiseerd door zowel het bedrijf als onder de collega's.
  • Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, enz)
  • Mogelijkheid om Salary4Mobility te nemen.
  • 32 verlofdagen ifv 39u werkweek.
  • Uitgebreid opleidingsaanbod met tal van doorgroeimogelijkheden.