Senior Recruitment Officer

Standaard
Afdeling:
HUMAN RESOURCES
Werkervaring:
Minstens 3 jaar
Ervaring:
Bachelor of equivalent (>= 3 jaar)
Referentie:
BNP023597
Missies:

Arval werd opgericht in 1989 en maakt deel uit van de BNP Paribas Group. We bieden al 30 jaar klanten en bestuurders de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag én morgen. Elke dag zetten meer dan 7500 medewerkers in 30 landen zich in om de trajecten en reizen van onze klanten zo naadloos en duurzaam mogelijk te maken; ongeacht het segment waarin ze actief zijn - van multinationals tot zelfstandigen en particulieren, ongeacht de mobiliteitsoplossing die ze nodig hebben en ongeacht de levensfase waarin ze zich bevinden. Ook houden we steeds de evoluties in de maatschappij op het vlak van mobiliteit nauwlettend in de gaten; nieuwe technologieën, elektrificatie van wagenparken, strengere regelgeving, rol van de auto in steden, evolutie van eigendom naar gebruik, opkomst van een circulaire economie, nood aan milieubescherming, enzovoorts.  

Onze (leef)wereld verandert razendsnel. En Arval… verandert mee. Wij bieden onze klanten eenvoudige, vlotte en complete mobiliteitsoplossingen die perfect aansluiten op hun behoeften, want onze rol gaat veel verder dan louter operationele leasing. En deze oplossingen, onze producten en diensten, zouden niet bestaan zonder de belangrijkste factor: onze medewerkers. 

We kijken nog meer naar de wereld van morgen en zetten ons in voor de toekomst. Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis. En jouw tijd bij Arval wordt ongetwijfeld één van de mooiste reizen die je maakt. Werken bij Arval betekent continu in beweging zijn. Het betekent je talenten optimaal inzetten en jezelf blijven ontwikkelen. Weet jij al wat je wilt bereiken? Wij helpen je graag. Ter versterking van ons HR team in Zaventem, zijn we op zoek naar een gedreven Recruitment Officer. 

Je komt terecht in een dynamisch team met 3 HR Business Partners, 1 Team Manager Compensation & Benefits, 1 Payroll Officer, 1 L&D Officer en 1 HR Officer. Je rapporteert aan de HR Director. 

 

Wat doe je?  

  • Je neemt het volledige rekruteringsproces voor jouw rekening en werkt hiervoor nauw samen met de business en de HR Business Partners. 

·        Samen met de HR Business Partner en rekening houdend met het FTE budget, bevraag je de business naar hun rekruteringsbehoeften, analyseert deze en zet ze om in voorstellen en oplossingen.

·        Je zoekt proactief naar talenten, rekening houdend met de noden van de verschillende departementen.

Door je competentiegerichte screening en selectie maak je de juiste match tussen vacature en kandidaat. Hiervoor gebruik je je kennis van interviewtechnieken en van gekende, maar eveneens de meest recente rekruteringstools.

·        Je zorgt voor een vlot contact met onze (team) managers en je houdt hen up-to-date van de aan jou toegewezen vacatures.

·        Je zorgt voor de publicatie van de vacatures die in jouw portefeuille zitten.

·        Je werkt partnerships uit met scholen en zorgt ervoor dat scholen en studenten enthousiast worden gemaakt om Arval als werkgever naar voor te brengen.

·        Je coördineert jobbeurzen, zorgt voor het nodige materiaal in samenspraak met marketing en voorziet de nodige opvolging hiervan.

·        Je bent het aanspreekpunt voor onze rekruteringspartners: briefing van de noden, opvolging van de kandidaten, interne coördinatie. Daarnaast sta je ook in voor de opvolging van en evaluatie van onze preferred partners.

·        Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van het budget Recruitment & Selection. 

  •         Je werkt samen met het team aan diverse HR-projecten.

Jouw Profiel

  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma
  • Je hebt  minstens 3 jaar relevante werkervaring in rekrutering
  • Je bent vlot 2-talig (FR/NL) en je spreekt een aardig mondje Engels
  • Je hebt een passie voor rekrutering en je gaat actief op zoek naar de nieuwste trends binnen recruitment
  • Je werkt autonoom en pro-actief. Je bent echte ondernemer binnen het domein van rekrutering
  • Je houdt van een dynamische en snel veranderende omgeving
  • Je bent administratief vaardig en accuraat
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kan uitnodigende vacatures schrijven met oog voor de employer branding
  • Je beheert verschillende vacatures en je bent organisatorisch sterk
  • Je bent een uitstekende team player en je houdt van overleg
  • Daarenboven ben je stressbestendig

Wat bieden wij jou aan?

  • Je komt terecht op een team waar je samenwerkt met enthousiaste collega’s die actief bijdrage aan een excellente customer journey
  • Een stabiele functie die je dagelijks voldoende variatie en uitdagingen biedt om het ook op lange termijn spannend te houden
  • Tal van teamactiviteiten, georganiseerd door zowel het bedrijf als onder de collega's
  • Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, bedrijfswagen, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, enz.
  • Hybride werken (tot 2 dagen per week na inwerkperiode) is een optie
  • 32 verlofdagen ifv 39u werkweek
  • Uitgebreid opleidingsaanbod met tal van doorgroeimogelijkheden