Administration Remarketing Service Officer

Standaard
Afdeling:
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Werkervaring:
Minstens 2 jaar
Ervaring:
Secundair Onderwijs
Referentie:
BNP024268
Missies:

Arval werd opgericht in 1989 en maakt deel uit van de BNP Paribas Group. We bieden al 30 jaar klanten en bestuurders de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag én morgen. Elke dag zetten meer dan 7500 medewerkers in 30 landen zich in om de trajecten en reizen van onze klanten zo naadloos en duurzaam mogelijk te maken; ongeacht het segment waarin ze actief zijn - van multinationals tot zelfstandigen en particulieren, ongeacht de mobiliteitsoplossing die ze nodig hebben en ongeacht de levensfase waarin ze zich bevinden. Ook houden we steeds de evoluties in de maatschappij op het vlak van mobiliteit nauwlettend in de gaten; nieuwe technologieën, elektrificatie van wagenparken, strengere regelgeving, rol van de auto in steden, evolutie van eigendom naar gebruik, opkomst van een circulaire economie, nood aan milieubescherming, enzovoorts. 

Onze (leef)wereld verandert razendsnel. En Arval… verandert mee. Wij bieden onze klanten eenvoudige, vlotte en complete mobiliteitsoplossingen die perfect aansluiten op hun behoeften, want onze rol gaat veel verder dan louter operationele leasing. En deze oplossingen, onze producten en diensten, zouden niet bestaan zonder de belangrijkste factor: onze medewerkers. 

We kijken nog meer naar de wereld van morgen en zetten ons in voor de toekomst. Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis. En jouw tijd bij Arval wordt ongetwijfeld één van de mooiste reizen die je maakt. Werken bij Arval betekent continu in beweging zijn. Het betekent je talenten optimaal inzetten en jezelf blijven ontwikkelen.  

Functiebeschrijving

Binnen de afdeling Remarketing ben je verantwoordelijk voor de administratie en het beheer van de administratieve dossiers voor en na de verkoop. 

Dit omvat diverse taken:

  • Het beheer van de facturatie, de betalingen en de vrijgave van voertuigen voor lokale en internationale klanten.
  • De coördinatie van ontbrekende boorddocumenten.
  • Het beheer van de douaneafhandeling van de voertuigen.
  • De organisatie van de administratieve flow met de afdeling die verantwoordelijk is voor de eindafrekeningen van de leaseovereenkomsten.
  • Het beheer van de totale verliezen.
  • Je draagt bij tot het behalen van de KPI's van je afdeling.

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring.
  • Je denkt en werkt in functie van de klant (Remarketing).
  • Multitasken schrikt je niet af.
  • Je bent zeer georganiseerd en je werkt nauwgezet en nauwkeurig.
  • Je bent een teamspeler en je kunt je afstemmen met je collega's voor de uitvoering van je dagelijkse opdrachten.
  • Je bent goed tweetalig en je hebt voldoende kennis van het Engels.

Wat bieden wij jou aan?

  • Je komt terecht op een team waar je samenwerkt met enthousiaste collega’s die actief bijdrage aan een excellente customer journey.
  • Een stabiele functie die je dagelijks voldoende variatie en uitdagingen biedt om het ook op lange termijn spannend te houden.
  • Tal van teamactiviteiten, georganiseerd door zowel het bedrijf als onder de collega's.
  • Een marktconform loon aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, enz)
  • Mogelijkheid om Salary4Mobility te nemen.
  • 32 verlofdagen ifv 39u werkweek.
  • Uitgebreid opleidingsaanbod met tal van doorgroeimogelijkheden.