Home > Driver Account

Driver account

My Arval Mobile
Tegenwoordig heeft bijna iedereen een smartphone. Dus om het leasen bij Arval makkelijker voor u te maken, hebben we My Arval Mobile. Hiermee heeft u alle informatie over uw leasewagen bij de hand. En in één klik heeft u contact met het driverteam. 

In het kort biedt My Arval Mobile:

  • toegang tot alle essentiële informatie over uw wagen
  • real-time Google kaarten waarop de dichtstbijzijnde service en onderhoudspartners staan
  • rechtstreeks plannen van onderhoud en reparatie van uw wagen
  • een archief met al onze communicatie aan u
  • de statistieken van uw rijgedrag.


Dit is tevens hetzelfde netwerk als www.myarval.com. u logt dus met dezelfde gegevens in.

   

*gebruiksklaar zodra uw wagen beschikbaar is
 

‘My Arval’
Alles wat op My Arval Mobile staat is ook beschikbaar op ons onlineplatform 'My Arval'. Een belangrijk verschil is dat op ‘My Arval’ de keuzelijst aanwezig is. Drie maanden voordat uw leasecontract afloopt, krijgt u bericht van ons om na te denken over een nieuwe leasewagen. Met de keuzelijst selecteert u eenvoudig de wagen van uw voorkeur en berekent u uw eigen bijdrage.

>Bekijk de Privacyverklaring
>Bekijk de Gebruiksvoorwaarden

myarval.com

Veelgestelde vragen

Mijn wachtwoord is onjuist. Hoe kan ik inloggen op ‘My Arval’?

Verander uw wachtwoord via myarval.com. Klik op ‘wachtwoord aanvragen’, voer uw zakelijk e-mailadres in en klik op ‘aanvraag verzenden’. U ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op: u hebt 15 minuten de tijd om dit te doen.

 

Waarom heb ik toegang tot ‘My Arval’ maar niet tot My Arval Mobile

My Arval Mobile is gecreëerd voor bestuurders die aan één wagen zijn gekoppeld. U moet in een wagen van Arval rijden (geen in-bestelling-staande wagen) en dit kan slechts één wagen zijn. Als u aan meerdere wagens bent gekoppeld, heeft u geen toegang.