Home > Drivercenter > Schadeverzekeringen

Schade en Verzekeringen

Schade en verzekering

Mijn leasewagen heeft schade. Wat nu?

Als u schade hebt aan de wagen, is het belangrijk om dat ons zo snel mogelijk te melden (< 24 uur) Het melden van schade kan op verschillende manieren. Telefonisch, per mail of via My Arval / My Arval Mobile. Arval neemt het dossier verder op en zorgt ervoor dat u gecontacteerd wordt om de herstelling van de wagen in te plannen.

> Ga naar My Arval

> Download de My Arval Mobile app

> Contacteer ons telefonisch

> Contacteer ons per mail

Ik heb een sterretje in mijn voorruit. Wat nu?

U mag een afspraak maken bij onze erkende glasherstellers Touring Glass of Autoglass Clinic. U kunt ook altijd contact opnemen met Arval Driver Care, zodat wij u kunnen helpen met het inplannen van een afspraak.

> Bel Touring Glass op 0800 95 555

> Bel Autoglass Clinic op 0800 23 332

> Bel Arval Driver Care op 02 240 01 88

Dien ik de schade aan mijn wagen meteen te herstellen?

Het is niet nodig om de schade aan uw wagen meteen te herstellen. Raadpleeg wel altijd uw Car Policy, het kan zijn dat uw werkgever wenst dat alle schade meteen wordt hersteld.

Ik heb geen geldige groene kaart in mijn wagen. Wat moet ik doen?

U mag hiervoor contact opnemen met Arval Driver Care. Als de wagen bij ons verzekerd is, kunnen wij u dat document per mail en/of per post doorsturen. Wanneer de wagen elders verzekerd is, kunnen wij u de nodige informatie bezorgen.

> Bel Arval Driver Care op 02 240 01 88

Dien ik een franchise te betalen bij een schadegeval?

Bij een ongeval in recht dient u geen franchise te betalen. Bij een ongeval in fout of zonder tegenpartij kunt u zich beroepen op uw Car Policy met uw werkgever om het juiste franchisebedrag te vernemen.

Wie mag er met de wagen rijden?

U bekijkt best de Car Policy met uw werkgever voor de regels die hierin zijn vastgelegd. Vanuit Arval mag iedereen met een definitief rijbewijs de wagen besturen.