FAQ Justlease

Justlease wordt Arval. Waarom deze verandering? Omdat we geloven dat Arval u nóg beter kan helpen met al uw autoleasebehoeften. Samen maken we het leasen van een auto voor u zo makkelijk en stressvrij mogelijk!

Hebt u vragen?

Bekijk dan zeker even deze lijst met veelgestelde vragen, die we speciaal hebben samengesteld om u te helpen.

Waarom verandert Justlease haar naam naar Arval?

Justlease werd in 2023 overgenomen door Arval, een toonaangevende speler op het gebied van autoleasing. Door deze naamsverandering finaliseren we de integratie van beide merken, en kunnen we werken onder één sterke merknaam.


Heeft deze verandering een invloed op mijn huidige leaseovereenkomst?

Neen, uw huidige leaseovereenkomst blijft ongewijzigd. Alle voorwaarden en afspraken blijven hetzelfde, alleen de naam van het merk verandert naar Arval.


Zijn er wijzigingen in de tarieven of voorwaarden van mijn leasecontract?

Neen, er zijn geen wijzigingen in de tarieven of voorwaarden van uw leasecontract als gevolg van deze naamsverandering. U kan dus nog steeds rekenen op dezelfde voorwaarden die zijn overeengekomen toen u het leasecontract afsloot.


Wat met mijn borg?

Hebt u een borg betaald aan Justlease bij het aangaan van uw leaseovereenkomst? Dan neemt Arval Belgium deze borg mee over, samen met de overname van uw leaseovereenkomst met Justlease. Arval Belgium zal dit bedrag als garantie houden voor de goede uitvoering van uw verplichtingen onder de leaseovereenkomst en het bedrag van de garantie desgevallend verrekenen met niet-betaalde sommen die u verschuldigd bent of zal zijn onder de leaseovereenkomst. Het bedrag van de garantie dient evenwel gedurende de volledige duurtijd hetzelfde te blijven.

Het bedrag van de borg zal worden afgetrokken van het resultaat van de inspectie van (aanvaarbare gebruiksschade en) niet-aanvaarbare schade op personenwagens die terug geleverd worden op het einde van een leasingcontract, of zal volledig aan u worden terugbetaald op voorwaarde dat alle verschuldigde bedragen zijn betaald.


Hoe verandert de communicatie na de overgang naar de naam Arval?

Na de overgang naar de naam Arval zal u e-mails, facturen en andere communicatie ontvangen onder de naam Arval in plaats van Justlease.


Wat met jullie contactinformatie in de My Leez-app?

Onze contactgegevens in uw My Leez-app zullen automatisch wijzigen, hiervoor hoeft u zelf niets te doen. Vanuit de app kan u ons steeds contacteren. Hebt u onze contactgegevens ook elders opgeslagen? Wijzig deze dan als volgt:

We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u30 (vrijdag tot 17u).


Zal ik nog steeds dezelfde service ontvangen onder de naam Arval als ik gewend was onder Justlease?

Ja, u kan nog steeds dezelfde uitstekende service en ondersteuning verwachten die u gewend was van ons als Justlease. Onze naam verandert dan wel naar Arval, maar onze inzet voor u blijft onveranderd.


Zal ik onder de naam Arval toegang hebben tot dezelfde voordelen en diensten?

Ja, u zal toegang blijven hebben tot dezelfde voordelen en diensten onder de naam Arval zoals u dat gewend was onder de naam Justlease. Er zijn geen wijzigingen in de aangeboden producten en diensten.


Zijn er specifieke stappen die ik moet nemen als gevolg van deze naamsverandering?

Neen, u moet geen specifieke stappen ondernemen als gevolg van deze naamsverandering. Uw leaseovereenkomst blijft ongewijzigd en u hoeft geen actie te ondernemen.

Onze contactgegevens in uw My Leez-app zullen automatisch wijzigen, hiervoor hoeft u ook niets te doen. Vanuit de app kan u ons steeds contacteren. Hebt u onze contactgegevens ook elders opgeslagen? Wijzig deze dan als volgt:

We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u30 (vrijdag tot 17u).


Waar kan ik terecht als ik verdere vragen heb over deze verandering?

U kan eerst onze FAQ-pagina bezoeken op https://www.arval.be/privatelease/faq. U kan ook altijd contact met ons opnemen via:

We zijn elke werkdag bereikbaar van 8u tot 17u30 (vrijdag tot 17u).


Wat met mijn lopende betalingen en facturen nu jullie verder gaan onder de naam Arval?

Uw lopende betalingen en facturen worden niet beïnvloed door de naamsverandering. Ook als Arval verwerken we deze nog steeds zoals gebruikelijk.


Worden mijn klantengegevens automatisch overgedragen naar jullie nieuwe systeem onder de naam Arval?

Ja, wij zorgen ervoor dat uw klantengegevens na onze naamsverandering automatisch worden overgedragen naar ons nieuwe systeem. U hoeft hier geen actie voor te ondernemen.

Stond uw vraag niet in deze lijst? Dan vindt u misschien hier wel een antwoord: https://www.arval.be/privatelease/faq

  

Ontdek meer over Arval

Met meer dan 30 jaar ervaring is Arval een wereldwijde speler op het gebied van autoleasing en mobiliteitsoplossingen. Ons doel is na al die jaren nog steeds hetzelfde: mobiliteit eenvoudig en toegankelijk maken voor al onze particuliere en professionele klanten.

Ontdek meer over Arval: https://www.arval.be/over-arval.