Veelgestelde vragen voor klanten

My Arval

Mijn gebruikersnaam / wachtwoord van My Arval is onjuist. Hoe kan ik inloggen?

Arval heeft de inlogprocedure van onlineaccounts veranderd om te voldoen aan de nieuwe eisen van de privacywetgeving. Als gevolg hiervan moet u uw wachtwoord voor My Arval wijzigen. Uw zakelijk e-mailadres is uw nieuwe gebruikersnaam.

Verander uw wachtwoord via myarval.com. Klik op ‘wachtwoord aanvragen’, voer uw zakelijk e-mailadres in en klik op ‘aanvraag verzenden’. U ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op: u hebt 15 minuten de tijd om dit te doen.


Waarom kan ik niet meer inloggen met mijn account van My Arval?

Vroeger boden we maar één account per klant. Nu kunnen alle contactpersonen van de klant een eigen account krijgen. Controleer of de persoon een account heeft voor My Arval. Maak een nieuw account aan als dat niet het geval is, maak een nieuw account aan. Als het account al bestaat, moet de persoon een nieuw wachtwoord aanvragen via www.myarval.com. Klik op ‘wachtwoord aanvragen’, voer het zakelijk e-mailadres in en klik ‘aanvraag verzenden’. U ontvangt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Let op: u hebt 15 minuten de tijd om dit te doen.


‘My Arval’ is verdwenen. Waar vind ik het overzicht van mijn wagenpark?

Alle rapporten zijn te bekijken via My Fleet Status (voorheen My Arval). Het overzicht van uw wagenpark is beschikbaar via de knop ‘Fleet View’ rechts op het scherm (in www.myarval.com).


Hoe kan ik in My Arval een rapport aanmaken en hoe kan ik hierin wijzigingen aanbrengen?

Alle rapporten zijn te bekijken via My Fleet Status (voorheen My Arval). Als u een rapport voor de eerste keer opent zijn alleen de standaardkolommen zichtbaar. Met behulp van de rechtermuisknop kan u kolommen toevoegen of verwijderen. Sla uw indeling op voor uw volgende bezoeken door op het icoon met de diskette te klikken.


Kunnen jullie de factuur digitaal naar mijn financiële contactpersoon / afdeling sturen?

Ja, maar dan hebben wij het e-mailadres van uw financiële contactpersoon / afdeling nodig. Contacteer hiervoor uw account manager bij Arval.

Waarom kiest u voor Arval?

Betrouwbare leasing partner

Met meer dan 70.000 auto’s zijn we de

grootste leasingmaatschappij in België.

Bovendien maken wij deel uit van BNP

Paribas Fortis.

Gemoedsrust

Wij zorgen voor de bestelling, alle diensten en zelfs de terugname van de voertuigen.

U kan met een gerust hart de baan op.

Volledig dienstenpakket inbegrepen

Afhankelijk van uw noden, hebben we reeds de meest gangbare diensten in de

prijs inbegrepen. De uiteindelijke dienstenkeuze ligt bij u.

1 contactpersoon voor al uw vragen

U heeft steeds contact met dezelfde vertrouwde contactpersoon

die al uw vragen zal beantwoorden.